Sunday, June 16, 2013

SHAKLEE MERAIKAN KEJAYAAN LEADERS DI NATIONAL CONFERENCE 2012/2013

As salam semua rasanya dah lama tak update blog ni, hari ini nak bercerita tentang SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2012/2013 bertempat di SUNWAY RESORT HOTEL & SPA. Suasana sangatlah meriah lagi-lagi ketika para MASTER masuk melalui Karpet Merah, sorakan yang paling gemuruh mestilah apabila MASTER SHAREEZA aka kak Cery (team JUTAWAN).

Bila melihat ramai orang-orang melayu naik pentas untuk menerima 'award' saya rasa sangat berbangga dan memasang niat tahun depan saya pula yang akan naik atas pentas untuk menerima 'award' dan meramaikan lagi bangsa Melayu dalam perniagaan MLM ni. Kita boleh mengubah keadaan yang mana bangsa Melayu pun pandai berniaga dan berjaya.

Saya sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan biz SHAKLEE ni. Memang SHAKLEE biz MLM tapi shaklee tak membebankan, tidak perlu pelaburan yang banyak untuk menjadi ahli, tidak perlu menyimpan stok yang banyak dan takut stok tidak dapat dijual, tidak mengambil untung daripada orang lain. Yang paling best sangat pasal shaklee ni ialah setiap 15haribulan shaklee akan beri bonus @ gaji hasil daripada jualan bulan sebelumnya, dan yang best sangat pasal shaklee ni kite tak perlu susah-susah bayar ansurans bulanan untuk kereta kerana shaklee akan bayarkan untuk kita. Bestkan biz shaklee ni tak perlu nak keluar malam-malam untuk meeting cuma duduk dirumah dan ada masa bersama keluarga.

Berminat untuk menjadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR dan menjana pendapatan sehingga 6angaka setiap bulan, boleh email : mirawan77@gmail.com, sms@whatsapp : 013-3649448 anda akan diajar cara-cara untuk mendapatkan sale dan akan dimasukkan ke dalam secret group di fb.

 Ini la die MASTER SHAREEZA aka kak cery


 Tiket masuk ke NC dapat free gift lagi tau


 Bersama MASTER HADHATINA

Ini la muka-muka JUTAWAN SHAKLEE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...