Tuesday, July 3, 2012

MEAL SHAKE DAPAT MENAMBAH SELERA MAKAN

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.   


Anda gusar anak susah utk makan.. terlalu memilih bl tiba masa makan.. berbaloi untuk anda mencuba memberikan Meal Shake dari Shaklee kepada anak anda.. 

APA ITU MEAL SHAKE????

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain.Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.Pilihan protein soya terbaik anda.

Setiap bancuhan MEAL SHAKE memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/mineral yang diperlukan bersama dengan protien, galian dan 3gm serat. MEAL SHAKE tiada perasa tiruan atau warna tambahan.


PENGALAMAN SAYA SENDIRI SETELAH MEMBERIKAN MEAL SHAKE KEPADA ANAK TERSAYANG



Ha....ini la die satu-satunya anak saya yang tersayang MUHAMAD IMAN HAIKAL...sebelum ni anak saya memang susah nak makan. Bile time makan je mesti terkejar-kejar nk bagi iman makan. Kat sekolah pun cikgu pakse makan baru iman mau makan.


Tapi sekarang setelah menggunakan MEAL SHAKE, saya dah xperlu paksa-paksa iman makan lagi...kat sekolah pun iman makan bayak siap cikgu puji lagi...syukur kerana telah diperkenalkan dengan MEAL SHAKE. Memang pelaburan yang sangat menguntungkan.


Paling best pasal MEAL SHAKE ni bukan sahaja dapat menambah selera makan, malah dapat meningkatkan IQ anak-anak.Sekarang iman dah boleh fokus kat sekolah..klo tak dulu orang lain belajar kt depan die main kt belakang dan memang tak boleh nk fokus bile cikgu mengajar..bile periksa awal tahun cikgu siap komen atas kertas periksa 'tiada keinginan untuk belajar' sebabnya iman langsung tak jawab kertas periksa. 


Walaupun anak saya baru berusia empat tahun, tapi sebagai ibu saya malu bile anak tidak mahu belajar sebab murid-murid yang sebaya anak saya sudah jauh kedepan...Alhamdulillah sekarang cikgu puji anak saya dah mahu belajar dan tak payah paksa untuk belajar. Memang nampak sangat-sangat perubahan yang positif...SYUKUR ALHAMDULILLAH...


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

EMAIL : mirawan77@gmail.com
sms/ whatsapp : 013-3649448 / 018-2552524
bbm : 235A071E


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...