Sunday, August 5, 2012

ALTERNATIF SEMULAJADI MENGECUTKAN CYST

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Cyst Ovari adalah bukan kanser. Ia merupakan bendalir pundi yag terbentuk pada 1/ kedua-dua ovari. Kebanyakan wanita tidak menyedari yang mereka mempunyai Cyst Ovari, melainkan mereka mengetahui melalui ultrasound/ perubatan lain. 

Tanda-tanda cyst adalah seperti sakit perut, pendarahan & berasa sakit ketika hubugan intim. Adalah penting untuk kita ambil perhatian jika kita merasa sakit perut yang teruk. Dengan itu, rawatan perubatan mesti di dapati dengan segera kerana ini mungkin tanda-tanda Cyst tersebut telah pecah.

Apa yang menyebabkan Cyst ovari?

Mereka sering disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon dan telah dikaitkan denganpenggunaan ubat kesuburan yang overstimulate sistem pembiakan.

Apakah langkah semulajadi untuk menghapuskan Cyst ovari ini?

a-Diet

Diet boleh memainkan peranan dalam membantu menyingkirkan sista ovari.Mengurangkan atau menghapuskan tenusu, tepung putih dan makanan diproses danmenambah lebih gelap, buah-buahan, sayur-sayuran berdaun hijau dan serat bolehmembantu badan pulih secara semula jadi.

b-Tambahan

Minyak evening adalah kaya dengan asid lemak perluasid gamma-linolenik, yangmembantu mengawal ketidakseimbangan hormon yang menyebabkan kista ovarium.Suplemen seperti vitamin E dan Omega 3 mempunyai sifat anti-radang yang kuat untukmembantu dalam penyembuhan.
 

Cadangan kami adalah GLA Shaklee yang mengandungi gamma-linolenic acid dan diformulakan bersama vitamin e.

Testimonial:



Haizat Hasnita 

"saya juga ada cyst selepas keguguran kali kedua, saya mula makan pertengahan mac...check minggu lepas cyst saya mengecil saya makan 2-3 kali sehari...alhamdulillah"


Hubungi saya untuk mendapatkan harga dan konsultasi percuma!!!
Email : mirawan77@gmail.com
Sms/ Whatsapp : 0133649448/ 0182552524

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...