Friday, June 15, 2012

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE



- Vitamin E bersifat antioksidan yang tinggi dapat meneutralkan radikal bebas dari merosakkan sel-sel badan.

- Vitamin E juga bersifat antiradang yang boleh membantu mengecutkan jerawat dengan menyapunya pada kawasan yang berjerawat sebelum tidur, insya Allah jerawat akan kecut.

- Vitamin E dapat menganjalkan kulit dan boleh mengurangkan parut. Ia juga dapat mengurangkan risiko KANSER dan merendahkan kadar KOLESTROL.

- Vitamin E juga dapat membantu pembesaran tulang yang sihat dengan melawan bahan kimia dan asid yang boleh mengganggu pembentukan tulang.

- Bertindak sebagai antikoagula (anticoagulant) yang mengurangkan kebolehan darah untuk membeku dan ini boleh mengurangkan risiko penyakit strok akibat darah beku dan penyakit jantung.

- Vitamin E dapat mengurangkan risiko alzheimer (nyanyuk).

- Vitamin E juga dikenali sebagai VITAMIN CINTA.

  • kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin Esekurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri. 
  • wanita yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya selama 3 bulan akan membantu  meningkatkan 'sexual desires' menikmati hubungan cinta dengan lebih baik.
  • terbukti dapat membantu lelaki mengurangkan tekanan akibat kerja @ masalah kesihatan kerana antioksidan yang seimbang dalam Vitamin E dapat menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan.
  • nitrik oksida dalam Vitamin E juga dapat membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

sebarang pertanyaan dan maklumat lebih lanjut serta harga yang istimewa :
email : mirawan77@gmail.com
whatsapp/sms : 013-3649448/ 018-2552524 (mira)
fb :http://www.facebook.com/mira.iwan.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...